Réti Pálinka- és Vendégház
9165 Tárnokréti, Fő u. 12.
Tel: 30/9893-711, 30/3001-129

Rendelés és szállítás

Termék kiválasztása

A termékek kiválasztása történhet a kereső segítségével (jobb felső sarok, a Kosár alatt), vagy a kategóriák böngészésével. A megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával rakhatja a bevásárlókosarába. A Kosár tartalmát a jobb felső sarokban található „Kosár” feliratra kattintva ellenőrizheti. A feltüntetett árak minden esetben Forintban értendők, bruttó fogyasztói árak, az ÁFA-t tartalmazzák. A „Vásárlás véglegesítése” menüpontban van lehetősége a szállítási adatok megadására, amihez be kell jelentkezni regisztrált e-mail címe és jelszava megadásával.
 
Regisztráció / bejelentkezés

Webáruházunkban regisztráció után van lehetőség vásárlásra. A regisztráció mindössze 2 percet vesz igénybe és csak a legszükségesebb adatokat kell megadni:
Teljes név
E-mail cím
Mobiltelefonszám
Jelszó
Feliratkozás Hírlevélre (opcionális)
Réti Pálinka Klub Törzskártya regisztrálása (opcionális)
Regisztráció után folytathatja a vásárlást.
 
Szállítási módok

GLS futárszolgálat az ország egész területén
A megvásárolt termékeket a GLS futárszolgálat szállítja házhoz az ország egész területén, aminek a költségét a vásárló fizeti. A házhozszállítás díja függ a rendelési értéktől.
20.000 Ft áruértékig 1.500 Ft
20.000 Ft áruérték felett INGYENES!
A futár kétszer kísérli meg a csomag kiszállítását. Amennyiben másodszorra sem talál senkit a megadott címen, illetve nem ér el senkit a megadott telefonszámon, úgy a csomag visszaérkezik a feladóhoz.
Ha a vevő ezek után is kívánja a csomag kiszállítását, úgy az újra-szállítás díját a vevő állja!

Személyes átvétel

Személyes átvételre is lehetőség van, ez az átvételi mód viszont mindenképpen előzetes telefonos egyeztetést igényel! Címünk: Réti Pálinkaház és Vendégház (Réti-Tours Kft.), 9165 Tárnokréti, Fő u. 12.
 
Szállítási adatok megadása
Bejelentkezés és a kosár véglegesítése után kell megadni a számlázási illetve szállítási címet, valamint kiválasztani a szállítás módját. Amennyiben a regisztrált címtől eltérő számlázási vagy szállítási címet kíván megadni, kattintson a „Cím hozzáadása” menüpontra. Az új címet a rendszer eltárolja a korábbi adatokkal együtt, később bármelyik kiválasztható.
Szállítási címnek mindenképp olyan személyt, telefonszámot és helyszínt adjon meg, ahol munkaidőben át tudják venni a csomagot.
 
Az Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) a webshop oldalán  található linken elérhetők, a megrendelés véglegesítése előtt a vásárló a jelölőnégyzet kipipálásával nyilatkozik, hogy elolvasta és elfogadta az abban foglaltakat. A „Megrendelem!” gomb megnyomásával a rendelési folyamat véget ér, a vásárló a regisztrált e-mail címére kap egy automatikus visszaigazolást. A megrendelés feldolgozása után a várható szállítási napról újabb e-mailben értesítjük a vásárlót.
 
Fizetés
Minden esetben utánvéttel szállítjuk ki a megrendelt termékeket, az ellenértéket a GLS futárnak készpénzben kell kifizetni. Kérjük kedves vásárlóinkat, hogy a gyors és zökkenőmentes áruátvétel érdekében a pontos összeget készítsék elő.
Igény esetén természetesen van lehetőség előreutalásra, ebben az esetben az átutalás beérkezése után tudjuk indítani a csomagot illetve átadni a megrendelt termékeket. Az átutaláshoz szükséges adatokat egyénileg közöljük.
 
Rendelés a Webáruházon kívül
Amennyiben valamilyen okból kifolyólag nincs lehetősége a Webáruházon keresztül leadni rendelését, az alábbi két módon megteheti:
E-mailen: Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Telefonon: +36 30 300 1129
Mindkét esetben szükséges az alábbi adatok megadása:
Rendelt termék(ek) neve, kiszerelés nagysága,mennyisége
Számlázási adatok (név, cím, esetleg adószám)
Szállítási adatok (név, cím, mobiltelefonszám)
E-mail cím
 
Csomagolás
A termékeket minden esetben úgy csomagoljuk, hogy a szállítás során ne sérüljenek. Csak jó minőségű és állapotú, de a környezet védelme érdekében nem minden esetben új dobozokat illetve csomagolóanyagokat használunk. A már nem használt kartont és fóliát kérjük a szelektív hulladékgyűjtőkben elhelyezni!
 
A megrendelt termékek kiszállítása
A megrendelt termékeket a lehető legrövidebb időn belül kiszállítjuk. Készleten lévő termékeinket legfeljebb két munkanapon belül átadjuk a futárszolgálatnak. A készleten nem lévő termékek várható szállítási határidejéről minden esetben e-mailen vagy telefonon értesítjük a megrendelőt.
Amennyiben rövid határidőn belül szüksége lenne termékünkre, érdemes a raktáron lévő termékekből választani, ezt a termék adatlapon a Kosár gomb mellett lehet ellenőrizni.
 
Magyarország határain túlra is vállalunk szállítást az alábbi feltételekkel:
A megrendelőnek a termék árát és a szállítási költséget előre el kell utalnia az általunk megadott bankszámlaszámra.
A banki értesítést követően indítjuk a csomagot.
A szállítási költség ebben az esetben a megrendelő országától, illetve a megrendelt termék(ek) értékétől és súlyától függ, pontosabb összeget csak a célország és a rendelt termékek ismeretében tudunk meghatározni.
 
További tudnivalók az Általános Szerződési Feltételekben olvashatók.